کد خبر : 8764
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1395 - 8:35
744 views

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای جایگاه خاصی در مبارزه بود

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای جایگاه خاصی در مبارزه بود

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از فارس، مصطفی سمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه فجر ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در چند محور دارای شخصیتی خاص بود به طوری که در این چند روز شخصیت‌های بزرگ داخلی و

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از فارس، مصطفی سمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه فجر ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در چند محور دارای شخصیتی خاص بود به طوری که در این چند روز شخصیت‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیاری، بیاناتی را در مورد وی مطرح کردند.

وی در این راستا افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوره استبداد، دوره‌ای که هیچ کس از مبارزه و انقلاب چیزی نمی‌دانست دارای جایگاهی خاص در حوزه مبارزه، علمی و شخصیتی بود.

فرماندار شوش‌تر با اشاره به نظریات و اندیشه‌های وی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: هنگامی که به متن بیانات آیت الله هاشمی رفسنجانی مراجعه کنیم مشاهده می‌کنیم در دوره‌ای که نظام‌های فلسفی جهان برای به دست آوردن افکار و اندیشه مردم در حوزه مادی گرایی قدرت داشتند وی در چنین دوره‌ای «صاحب یک نظریه عدالت اجتماعی اسلامی و حکومت اسلامی» در یک نقطه از جهان بوده، که چنین چیزی برای همه مسلمانان ایران و جهان افتخار است.

وی با بیان اینکه باید این روحانی مبارز و صاحب اندیشه اسلامی را سرلوحه خود قرار دهیم اذعان داشت: در حال حاضر دانشگاه‌ها و علمای جهان اسلام در مالزی، اندونزی، سنگاپور، پاکستان و… اندیشه وی را تدریس می‌کنند و به عنوان سرخط عمل خود قرار می‌دهند.

سمالی با اشاره به فعالیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حوزه مدیریت اجرایی گفت: وی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی بود که این خود تحولی عظیم در حوزه علمی و رفتارهای اجتماعی بوجود آورد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به بهمن ماه و ایام الله دهه فجر خاطر نشان کرد: در حال حاضر فضای شهرستان از جمله تبلیغات سایت‌ها، بیلبرد‌ها و… در رابطه با حوزه فرهنگی و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کم است، لذا باید طبق پیشنهاد و فرمایش رئیس حوزه علمیه شهرستان آیت الله موسوی جزایری المان‌ها، نقاشی دیوار‌ها، بیلبُرد‌ها و… در حوزه انقلاب اسلامی و دهه فجر صورت گیرد.

فرماندار شوشتر در پایان یادآور شد: دستگاه‌ها و اداراتی که برای دهه فجر پروژه دارند آن‌ها را به فرمانداری معرفی کنند تا از بین آن‌ها در ایام الله فجر برای افتتاح انتخاب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر