کد خبر : 7082
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 6:26
703 views

آمار تصادفات فوتی شوشتر در چهار ماه اول سال ۹۴ به صفر رسید

آمار تصادفات فوتی شوشتر در چهار ماه اول سال ۹۴ به صفر رسید

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تدین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: با مشارکت و فرهنگ سازی مردم شهرستان شوشتر در سال گذشته آمار تصادفات فوتی ۴۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرد. وی افزود: در ۴ ماه نخست امسال نیز آمار تصادفات فوتی نیز ۱۰۰ درصد کاهش پیدا کرده

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تدین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: با مشارکت و فرهنگ سازی مردم شهرستان شوشتر در سال گذشته آمار تصادفات فوتی ۴۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در ۴ ماه نخست امسال نیز آمار تصادفات فوتی نیز ۱۰۰ درصد کاهش پیدا کرده و تا امروز این آمار صفر بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در شوشتر بیان کرد: با مشارکت و فرهنگ سازی و شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان شوشتر توانسته‌ایم آمار تصادفات را کاهش دهیم و با اصلاح هندسی معابر و حذف دور برگردان‌های اضافه در کاهش تصادفات نقش مؤثری داشته است.

تدین پور با اشاره به کاهش تصادفات در سال گذشته اظهار داشت: عملکرد پلیس راهور در حوزه تصادفات نسبت به سال گذشته، سبب کاهش مجروح و تصادفات در شهرستان شوشتر شده است.

وی به تعویض پلاک های مخدوش و فرسوده در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: همه خودروهایی که پلاک آنها مخدوش و یا فرسوده شده است تا تاریخ ۳۱ شهریور وقت دارند که در زمان مقرر به مرکز تعویض پلاک راهور مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر با اشاره به حداکثر سرعت در شهرستان شوشتر، تصریح کرد: با توجه به اینکه معابر شوشتر جزو معابر شریانی فرعی و اصلی درون شهری محسوب می‌شود حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر است.

تدین پور به شناسنامه دار بودن تابلوهای شهری اشاره کرد و گفت: تمام تابلوهای راهور در شهرستان شوشتر دارای شناسنامه بوده و این کار توسط راهور برای نظارت بر تابلوها در شهرستان شوشتر انجام شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر به انضباط بخشی و ارتقای فرهنگ ترافیکی بر روی بحث آموزشی عنوان کرد: امسال با پیش بینی‌های انجام شده در بحث آموزش و فرهنگ رانندگی بیش از ۱۲ هزار نفر آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر