کد خبر : 1707
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:52
674 views

آغاز به کار شرکت کاغذسازی کارون شوشتر

آغاز به کار شرکت کاغذسازی کارون شوشتر

نماینده مردم شوشتر در مجلس از آغاز به کار شرکت کاغذسازی کارون شوشتر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شرکت به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش سفیر شوشتر،حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگوی خود اظهار کرد: شرکت کاغذسازی کارون شوشتر که از سال‌‌های گذشته فعالیتی نداشته و تعطیل

نماینده مردم شوشتر در مجلس از آغاز به کار شرکت کاغذسازی کارون شوشتر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شرکت به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سفیر شوشتر،حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگوی خود اظهار کرد: شرکت کاغذسازی کارون شوشتر که از سال‌‌های گذشته فعالیتی نداشته و تعطیل شده است در سال‌جاری با فعالیت بخش خصوصی متخصص و پرتوان بار دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت توانمندی تامین بخشی از نیاز داخلی کشور را دارد، تاکید کرد: آغاز به کار شرکت کاغذسازی کارون شوشتر باعث می‌شود علاوه بر تامین نیاز داخلی و عدم خروج ارز از کشور اشتغال پایدار در این منطقه ایجاد ‌شود که به این دلیل باید از راه‌اندازی این شرکت حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر شوشتر توانمندی توسعه این شرکت را دارد، گفت: این شرکت به دلیل مجاورت با کشت و صنعت کارون و تامین مواد اولیه آن توسط بازمانده‌های نیشکر توانمندی توسعه و گسترش را دارد و به این دلیل باید کوشید تا این شرکت رونق گرفته و توسعه یابد.

سادات ابراهیمی با اشاره به میزان اشتغال این شرکت در نخستین گام راه‌اندازی تاکید کرد: در مرحله نخست این شرکت نیاز به ۴۰ نیروی کار دارد که اولویت جذب نیرو با نیروهای اخراج شده از این شرکت است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه شرکت‌های نظیر کاغذسازی کارون باعث می‌شود تا اقتصاد شهرستان شوشتر پویاتر و مشکلات اقتصادی در این شهرستان کمتر باشد و به این دلیل باید تلاش کنیم تا روز به روز شرکت‌های تولیدی در حاشیه این شهرستان بیشتر شوند و این مسئله تنها با حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی میسر است.

منبع،فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر