آداب شهروندی و آداب رانندگی کجا رفته؟

دقایقی پیش  تصادفی در کوی نیرو افتاده که خود جای تامل دارد اما قبل از آن سری به تاریخچه تصادف در ایران و جهان بیندازیم.

نخستین تصادف رانندگی منجر به مرگ در ایران در سال۱۳۰۵ میان یک اتومبیل و درشکهٔ حامل درویش خان نوازنده مشهور تار در خیابان سپه تهران اتفاق افتاد. در دنیا نخستین انسانی که در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد، یک خانم انگلیسی بود. بریجیت درسکول ۴۴ساله اولین کسی در دنیا است که در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌است. وی روز هفدهم آگوست سال ۱۸۹۶ در میدان کریستال پالاس لندن بر اثر تصادف فوت کرد.

به گزارش سفیر شوشتر ، دقایقی پیش  تصادفی در کوی نیرو افتاده که خود جای تامل دارد ، خانواده ای که از داروخانه بین فرهنگ شهر و کوی نیرو در حال عزیمت به خانه بودند از پشت سر مورد برخورد خودرو پراید شدند تا اینجای کار ممکن است برای هرکسی بوجود بیایید و اتفاقی است که هر روز در شوشتر و کشور روی میدهد اما اینجا تاسف دارد که راننده بعد از برخورد فرار را بر ایستادن ترجیه داد.

پس از وقوع حادثه شوهر این خانم محجبه با کمک مردم مصدوم (همسر خود) را به بیمارستان رساند ، آقای کعبی شوهر مصدوم گفت: در حال حاضر دکتر ارتوپد و پرستاران در حال کمک رسانی هستند ، شکر خدا اتفاق ناگواری رخ نداد فقط پای چپ ایشان شکسته شده است و از مردم بابت همدلی و کمکشان تشکر میکنم.

مردم حاضر در صحنه حادثه از دادستان محترم و پلیس انتظامی و راهور درخواست برخورد ویژه و سریع در رابطه با این ضارب فراری را داشتند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3930

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: