کد خبر : 7319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 13:06
678 views

۷کیلومتر ساحل‌‌سازی کارون در شهرستان شوشتر اجرا می‌شود

۷کیلومتر ساحل‌‌سازی کارون در شهرستان شوشتر اجرا می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، عبدالحسن مقتدایی دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک طرح دولتی و یک طرح بخش خصوصی که پروژه دولتی بند میزان شوشتر بوده که ادامه خواهد داشت و نزدیک به ۷ کیلومتر کار ساحل سازی بدون تعرض به بخش میراث فرهنگی انجام می‌شود. وی افزود: یک واحد تولیدی

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، عبدالحسن مقتدایی دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک طرح دولتی و یک طرح بخش خصوصی که پروژه دولتی بند میزان شوشتر بوده که ادامه خواهد داشت و نزدیک به ۷ کیلومتر کار ساحل سازی بدون تعرض به بخش میراث فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان شوشتر توسط بخش خصوصی و صندوق توسعه ملی اجرایی می‌شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: کار ساخت این کارخانه پس از بهره برداری با راه اندازی صنایع جانبی عامل تحول در بخش اشتغال و صنایع پایین دست می‌شود.

وی با اشاره به هدف از کلنگ زنی در این پروژه‌ها گفت: کلنگ زنی یک تعهد و امضا است که اگر ما نباشیم همه بدانند که امضایی در جهت حمایت از این پروژه‌ها صورت گرفته است.

مقتدایی گفت: بعد از دوران دفاع مقدس و دوره بازسازی مردم در بخش خصوصی زیاد بهره‌مند نشده‌اند و بیشتر صنایع سرمایه گذاری و توسعه‌ها، توسعه‌های ملی بوده و بهره اشتغال و درآمدی آن در همه کشور است.

استاندار خوزستان بیان عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم در بخش توسعه و تولید سهم مردم در بخش خصوصی بیشتر شود زیرا این کار ماندگار است.

استاندار خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه طرح‌های گردشگری آبی در استان که از وزارت نیرو و آب و برق مجوز گرفته شده یا نه گفت: اصلاً بحثی صورت نگرفته است و همه دستگاه‌ها با همکاری مجوز خود را صادر کرده‌اند و این شایعه‌های ضد سرمایه گذاری در استان است.

انتهای پیام/ ی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علی جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۲۲

۷ کیلومتر!!!!!! یا ۷۰۰ متر!!!!؟
کل بودجه یک میلیارد و هفتصده و محل اجرا از بند میزون تا پل گرگر.
برای مرتبه چندم قراره ساحل سازی شه!!!!!!؟

انتخاب سردبیر