کد خبر : 2131
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 6:31
628 views

پیش‌بینی برداشت ۱۸۰ هزار تن گندم از مزارع شوشتر

پیش‌بینی برداشت ۱۸۰ هزار تن گندم از مزارع شوشتر

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از پیش‌بینی برداشت ۱۸۰ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت این محصول در روزهای آینده آغاز می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی‌نژاد امروز اظهار کرد: برداشت محصول گندم همه ساله در این روزها آغاز می‌شود و قرار است برداشت این محصول دو هفته آینده

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از پیش‌بینی برداشت ۱۸۰ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت این محصول در روزهای آینده آغاز می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی‌نژاد امروز اظهار کرد: برداشت محصول گندم همه ساله در این روزها آغاز می‌شود و قرار است برداشت این محصول دو هفته آینده از مزارع این شهرستان آغاز شود.

وی با اشاره به سطح زیر کشت این محصول در شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر بیش از ۶۱ هزار هکتار از زمین‌های مستعد کشت زیر کشت دیم و آبی این محصول رفته‌اند و شرایط موجود در این محصول خوب ارزیابی می‌شود.

رحیمی‌نژاد تاکید کرد: در سال‌جاری ۴۵ هزار هکتار از اراضی شهرستان شوشتر زیر کشت گندم آبی و ۱۶ هزار هکتار زیر کشت گندم دیم رفته است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۱۸۰ هزار تن گندم از اراضی شهرستان شوشتر برداشت خواهد شد که از این میزان ۳۰ هزار هکتار برای مصرف کشاورزان برای تامین آرد و بذر سال آینده و بقیه که تقریباً ۱۵۰ هزار تن خواهد بود به مراکز خرید تحویل خواهد شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر تاکید کرد: در شهرستان شوشتر در بخش‌های مختلف هشت مرکز خرید تضمینی گندم در نظر گرفته شده است و در سال‌جاری ترافیکی برای تحویل گندم و خرید از کشاورزان بوجود نخواهد آمد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر