Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
پل کابلی شوشتر مرمت و بازسازی شد - سفیر شوشتر

پل کابلی شوشتر مرمت و بازسازی شد


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

پل کابلی شوشتر که به دلیل تخریب برخی تجهیزات آن برای تردد وسایط نقلیه سنگین مسدود شده بود مرمت و بهسازی شد.

به گزارش سفیر شوشتر پل کابلی(ترکه ای) شوشتر قسمتی از پروژه احداث کنارگذر شوشتر به طول ۱۰کیلومتر است که جاده دزفول را به جاده مسجدسلیمان وصل می کند.

به دلیل تخریب تعدادی از نئوپرن ها و رمپرهای پل کابلی جاده کمربندی شوشتر وضعیت خطرناکی برای کابل های کششی پل ایجاد شده بود که ضرورت داشت با شتاب عملیات جایگزینی انجام شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: این پل نیازمند مرمت، بهسازی، رنگ آمیزی و تامین روشنایی بود که از دی پارسال تاکنون عملیات های مزبور در چند مقطع با انسداد پل روی آن انجام شده است.

محمود شهبازیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مدت زمان انسداد پل، پل مرکز شهر شوشتر و پل شطیط به عنوان پل های جایگزین برای تردد وسایط نقلیه در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: برای انجام عملیات تعمیر و بهسازی پل یک میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر افزود:هم اینک این پل ایمن و قطعات تخریب شده مورد نیاز آن هم تعمیر و بازسازی شده است.

پل کابلی شوشتر اردیبهشت سال ۱۳۸۵ با حضور وزیر راه و ترابری وقت به بهره برداری رسید.

طول پل کابلی شوشتر حدود ۶۷۳ متر بوده و به صورت فلزی – بتنی ساخته شده است.

پل بزرگ شهید بهرامی(پل کابلی) شوشتر به عنوان نخستین پل ترکه ای خاورمیانه پس از عبور از جاده شوشتر – دزفول و گذر از روی رودخانه کارون به طرف اهواز و نیز مسجدسلیمان ادامه می یابد.

انتهای پیام /*

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6496

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: