کد خبر : 7361
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 10:03
665 views

نشست‌های همگرایی با احزاب شناسنامه‌دار خوزستان برگزار می‌شود

نشست‌های همگرایی با احزاب شناسنامه‌دار خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر،  فرج‌الله خبیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: زمینه فعالیت احزاب سیاسی در خوزستان فراهم شده و مسئولان استانی و شهرستانی با دقت و تلاش فراوان زمینه را برای یک انتخابات سالم و به دور از حاشیه فراهم می‌کنند. وی افزود: فعالیت سازنده با تمام احزاب شناسنامه‌دار و مورد

به گزارش سفیر شوشتر،  فرج‌الله خبیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: زمینه فعالیت احزاب سیاسی در خوزستان فراهم شده و مسئولان استانی و شهرستانی با دقت و تلاش فراوان زمینه را برای یک انتخابات سالم و به دور از حاشیه فراهم می‌کنند.

وی افزود: فعالیت سازنده با تمام احزاب شناسنامه‌دار و مورد تائید شورای نگهبان در دستور کار استانداری خوزستان است و به منظور همگرایی نشست‌های مختلفی با این احزاب انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از هم‌استانی‌های خوزستانی برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات یاری می‌گیریم در حال آموزش ۵۰هزار هم‌استانی خوزستانی در این خصوص هستیم.

وی عنوان کرد: استانداری خوزستان از هیچ حزب خاصی حمایت نمی‌کند و هدف استانداری برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه است.

خبیر اظهار داشت: تلاش استانداری خوزستان در امر انتخابات جواب مثبت داده و مردم و نخبگان نیز حضور موثری در برگزاری انتخابات پیش‌رو دارند.

وی افزود: از ۱۲ حزب گذشته اکنون به ۳۰ حزب در خوزستان رسیده‌ایم و این رشد احزاب حاصل برنامه ریزی استاندار و ورود احزاب دانشگاهی به انتخابات است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اکنون مسئولان استانی و شهری را جهت آمادگی لازم برای انتخابات در زمینه‌های امکانات الکتروونیکی و فراهم کردن صندوق‌های لازم جهت انتخابات‌های پیش‌رو سازماندهی کردیم.

وی عنوان کرد: مسئله انتخابات به ظاهر در یک روز انجام می‌شود اما از چندین ماه قبل برای ایجاد مقدمات آن باید تلاش کرد.

خبیر گفت: با تلاش مسئولان استانداری خوزستان و یاری مردم در این امر به برگزاری انتخابات سالم در اسفندماه امسال خوش‌بین هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر