کد خبر : 6938
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:37
636 views

مراسم بزرگداشت شهید کجباف در شوشتر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید کجباف در شوشتر برگزار شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت شهید هادی کجباف امروز در دانشکده علوم پزشکی شوشتر با حضور همسر شهید برگزار شد. عیسی رضایی در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مdهمانان اظهار داشت: این مراسم ذره ای از دریای بیکران عظمت عزیزانی مثل شهد کجباف و هدف حفظ و

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت شهید هادی کجباف امروز در دانشکده علوم پزشکی شوشتر با حضور همسر شهید برگزار شد.

عیسی رضایی در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مdهمانان اظهار داشت: این مراسم ذره ای از دریای بیکران عظمت عزیزانی مثل شهد کجباف و هدف حفظ و یاد و خاطره این عزیزان است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما در تمام دنیا همه توان خود را به کار گرفتند تا به این انقلاب آسیب وارد کنند اما این انقلاب تنها انقلابی بود که به صورت جدی در امتداد حرکت ائمه اطهار و مقابله با کفر ایستادگی کرده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به هدف پیروزی و شهادت شهیدان در مقابل تکفیری‌ها بیان کرد: شهادت و پیروزی هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند، زیرا شهادت همان پیروزی در مقابل گروه های تکفیری بوده که هدفشان آسیب به مذهب تشیع و جلوگیری از حرکت عاشورا گونه انقلاب اسلامی است.

رضایی تصریح کرد: در همه عرصه‌ها ملت غیور ما با جان‌فشانی افرادی چون  شهید کجباف پیروز و سربلند و هیچ گاه زیر بار زور کشورهای غربی نخواهد رفت.

هادی اسماعیل زاده نیز در این مراسم با اشاره به با تقوا بودن شهید کجباف گفت: شهید کجباف تعلق خاطر به دنیا نداشت و اهل تقوا بود و خدمت فداکارانه و خدمت صادقانه از خصوصیات شهید کجباف است.

وی عنوان کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در دنیا به وجود آمده است.

هم‌رزم شهید کجباف به جاودانه بودن شهیدان اشاره و خاطر نشان کرد: چیزی که برای خدا باشد نه محو و نه کهنه می‌شود بلکه خون شهیدان در جامعه اثر گزار و یاد شهیدان در دنیا جاودانه می‌شود.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر