کد خبر : 5394
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 8:17
638 views

مجلس آمادگی قانون‌گذاری برای ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها را دارد

مجلس آمادگی قانون‌گذاری برای ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها را دارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد برای ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها اقدامات لازم را در حوزه قانون‌گذاری انجام دهد. به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: فعالیت های قرآنی و فرهنگی باید در چارچوب نرم‌افزاری و فکری صورت گیرد. وی افزود:به نظر

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد برای ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها اقدامات لازم را در حوزه قانون‌گذاری انجام دهد.

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: فعالیت های قرآنی و فرهنگی باید در چارچوب نرم‌افزاری و فکری صورت گیرد.

وی افزود:به نظر می‌رسد ایجاد نگرش نرم‌افزاری به مسائل فرهنگی در سطح نهادها و جامعه نیازمند ارائه طرح‌ها و ارائه لایحه‌های قانونی است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد من در کشور در زمینه فرهنگی به لحاظ اعتبارات مشکلی نداریم و این از سازمان‌های فرهنگی پذیرفتنی نیست که کم‌کاری خود را متوجه کمبود اعتبارت کنند.

وی با اشاره به برخی ضعف‌های فرهنگی موجود در جامعه اسلامی گفت: وجود این‌گونه ضعف‌های فرهنگی زیبنده کشور و نظام اسلامی نیست.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به برخی ضعف‌های موجود در پوشش و برخی باورهای دینی در جامعه گفت: باید در نگاه فرهنگی برخی مسئولان کشور بازنگری اساسی صورت گیرد.

وی تاکید کرد برای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی باید اندیشمندان دینی و دانشگاهی وارد مسائل فرهنگی شوند.

سادات ابراهیمی همچنین گفت: مجلس آمادگی دارد  برای ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها اقدامات لازم را در حوزه قانون‌گذاری انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر