کلینیک‌ ویژه تخصصی در شوشتر احداث می شود

کلینیک‌ ویژه تخصصی در شوشتر احداث می شود

به گزارش سفیر شوشتر، ابراهیم منجزی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کلینیک با زیربنای۱۶۰۰مترمربع، در۲ طبقه جنب بیمارستان خاتم الانبیاء طی ۱۸ ماه ساخته خواهد شد . وی در خصوص خدمات این کلینیک افزود: این کلینیک که زمین آن تحویل پیمانکار شده است با امکاناتی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، رادیوگرافی، سونوگرافی،

به گزارش سفیر شوشتر، ابراهیم منجزی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کلینیک با زیربنای۱۶۰۰مترمربع، در۲ طبقه جنب بیمارستان خاتم الانبیاء طی ۱۸ ماه ساخته خواهد شد .

وی در خصوص خدمات این کلینیک افزود: این کلینیک که زمین آن تحویل پیمانکار شده است با امکاناتی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، رادیوگرافی، سونوگرافی، اتاقهای مشاوره و معاینه تخصصی قلب ونوار قلب، الکتروکاردیوگرافی، تست ورزش، اندوسکوپی،  چشم، مغز و اعصاب، داخلی و دندانپزشکی به مردم شریف شهرستان خدمات ارائه خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده همچنین از راه اندازی بخش ICU   بزرگسالان، توسعه بخشN.I.C.U  نوزادان در بیمارستان الهادی خبر داد و تصریح کرد: توسعه اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء، بهسازی، ساختمان جدید مرکز آموزش بهورزی و خوابگاه دانش آموزان بهورزی نیز  از جمله مواردی است که در حال پیگیری است.

منجزی در پایان با اشاره به بهسازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهرستان نیز گفت: در ۲۳ ماه اخیر بیش از ۳۷ میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهرستان شوشتر هزینه شده و قدم‌های بسیار موثری در راستای ارتقای خدمات بهداشتی، درمانی وآموزشی برداشته شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

به اقای منجزی یاداوری نماید.جوجه هارا اخرپاییزمی شمارند.(متخصص دراحداث پارگینگ //بیمارستان الهادی)

شهروند دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

باز هم فقططط وعده وعید

انتخاب سردبیر