کد خبر : 6366
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 21:54
651 views

شیرمردخستگی ناپذیر مبارزه با داعش به یاران شهیدش پیوست

شیرمردخستگی ناپذیر مبارزه با داعش به یاران شهیدش پیوست

درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را تشییع کرده بودند عصر امروز برخی منابع آگاه از شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان در میدان نبرد با تکفیری ها خبر دادند. به گزارش سفیر شوشتر، درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را

درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را تشییع کرده بودند عصر امروز برخی منابع آگاه از شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان در میدان نبرد با تکفیری ها خبر دادند.شهید۲

به گزارش سفیر شوشتر، درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را تشییع کرده بودند عصر امروز برخی منابع آگاه از شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان در میدان نبرد با تکفیری ها خبر دادند.

شهید حاج هادی کجباف که شیرمرد خستگی ناپذیر جبهه مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود ظهر دیروز طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت به شهادت رسید.

این شهید دلیر که شجاعتش در جبهه های نبرد با داعش مانند ۸سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه شهید حسین بادپا از استان کرمان در این منطقه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد برنامه انتقال و تشییع این سردار خستگی ناپذیر متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منبع:رهیاب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر