کد خبر : 7325
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 7:54
649 views

شورا با رأی مردم بر سر کار آمده‌اند و باید مردم نیز از جلسات آنها اطلاع داشته باشند

شورا با رأی مردم بر سر کار آمده‌اند و باید مردم نیز از جلسات آنها اطلاع داشته باشند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر، بعد از ظهر دیروز در جلسه با حضور مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری خوزستان، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات شوشتر شهردار جدید رسماً منصوب و از زحمات آرش دور تقدیر به عمل آمد. در این مراسم عده‌ای از اعضای شورای شهر از آمدن و منصوب شدن شهردار جدید جشن گرفته بودند پیش از آغاز و

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر، بعد از ظهر دیروز در جلسه با حضور مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری خوزستان، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات شوشتر شهردار جدید رسماً منصوب و از زحمات آرش دور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم عده‌ای از اعضای شورای شهر از آمدن و منصوب شدن شهردار جدید جشن گرفته بودند پیش از آغاز و پس از پایان این جلسه در رابطه با زمان و علنی یا غیرعلنی برگزار شدن انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مورد سؤال قرار گرفتند که همه این اساتید گرام اظهار بی اطلاعی کردند و نکته جالب این است که چند نفری از نخبگان شورای شهر اطلاعی اصلاً از تشکیل جلسه نداشتند.

به‌هرحال ساختمان انجمن اسلامی شهر یا همان شورای اسلامی شهر در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری یکی دیگر از جلسات انتخابات هیئت رئیسه است و تجربه تا به حال این را ثابت کرده چه در خصوص انتخابات داخلی شورا و چه قبول استعفای شهردار سابق خبرنگاران حق حضور در جلسه را ندارند و این جمله که خبرنگاران امین ما هستند  فقط در حد حرف است.

قابل ذکر است که دیروز در پایان جلسه تودیع و معارفه شهردار شوشتر در گفت و گویی با پیمان کاظمی نژاد مدیرکل شهری و امور شوراهای استانداری خوزستان از غیرعلنی برگزار کردن جلسات شورای شهر شوشتر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:   جلسات شورای شهر معمولاً به صورت علنی برگزار می‌شود و برای اولین بار است که متوجه می‌شوم جلسات شورای شهر در یکی از شهرهای خوزستان به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.

وی افزود:  شورا با رأی مردم بر سر کار آمده‌اند باید مردم نیز از جلسات آنها اطلاع داشته باشند و خبرنگاران باید از رئیس شورا سؤال کنند که چرا جلسات غیر علنی برگزار می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر، به منظور شفاف سازی اذعان عمومی مردم لینک انتخابات علنی هیئت رئیسه شوراهای خوزستان درج شده است.

هیئت رئیسه شورای شهر اندیمشک به صورت علنی انتخاب شدند‌

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/848409

هیئت رئیسه شورای شهر دزفول انتخاب شدند

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/847497

هیئت رئیسه جدید شورای شهر آبادان انتخاب شدند

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/844929

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر