کد خبر : 8982
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 7:28
750 views

سرپرست نفت‌مسجدسلیمان: هنوز اسپانسر و مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است

سرپرست نفت‌مسجدسلیمان: هنوز اسپانسر و مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که انتخاب اسپانسر تیم برای حضور در لیگ برتر کشور طولانی شده و این موضوع ممکن است در روند کاری تیم نیز تاثیر بگذارد، گفت: مسوولان پیگیر هستند و مذاکراتی داشته‌اند ولی هنوز به صورت قطعی اسپانسری پیدا نشده است. حسین فرجی‌پور در پاسخ به این سوال که

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که انتخاب اسپانسر تیم برای حضور در لیگ برتر کشور طولانی شده و این موضوع ممکن است در روند کاری تیم نیز تاثیر بگذارد، گفت: مسوولان پیگیر هستند و مذاکراتی داشته‌اند ولی هنوز به صورت قطعی اسپانسری پیدا نشده است.

حسین فرجی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر تیم نفت‌مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر کشور مشخص شده است؟ اظهارکرد: مسوولان از جمله نماینده شهرستان مسجدسلیمان پیگیر هستند تا هر چه سریعتر اسپانسر تیم مشخص شود. در این زمینه نیز مذاکرات و رایزنی‌هایی داشته‌اند ولی هنوز به صورت قطعی اسپانسری پیدا نشده است.

وی ادامه داد: تیم در لیگ یک، زیرنظر شرکت مناطق نفت خیز جنوب بود ولی باتوجه به این‌که شرکت‌های دولتی از نظر قانونی نمی‌توانند حامی تیم‌‌های لیگ برتری باشند، باید برای نفت‌مسجدسلیمان یک اسپانسر مشخص شود که امیدوارم این اسپانسر قوی باشد تا تیم حضور موفقی در لیگ حرفه‌ای ایران داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: زمانی که اسپانسر مشخص شد، مدیرعامل باشگاه نیز انتخاب خواهد شد و طبیعتا پس از آن در خصوص دیگر مسائل تیم از جمله انتخاب سرمربی و بازیکن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد روند مشخص شدن اسپانسر تیم در حال طولانی شدن است و همین موضوع می‌تواند در یارگیری و شروع اردوهای تیم و در نهایت عملکرد آن در لیگ برتر تاثیرگذار باشد، عنوان کرد:‌ بله، انتخاب اسپانسر طولانی شده و ممکن است این موضوع در روند کاری تیم نیز تاثیر بگذارد ولی همان‌طور که گفتم مسوولان پیگیر هستند.

فرجی‌پور گفت:‌ نفت در گذشته نیز به لیگ برتر صعود کرده است ولی نبود یک اسپانسر قوی به تیم ضربه زد و این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و مجددا به لیگ یک سقوط کرد. امیدوارم با آن تجربه قبلی، هر چه سریعتر اسپانسر قوی برای تیم پیدا شود تا تیم دیگر دچار آن مشکلات نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر