کد خبر : 5449
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1393 - 17:19
714 views

سارقان بانک صادرات کوی علوی اهواز شناسایی شدند

سارقان بانک صادرات کوی علوی اهواز شناسایی شدند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: سارقان مسلح بانک صادرات شعبه کوی علوی اهواز شناسایی شده ، و بزودی دستگیر می شوند. به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ رحمان موسوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اقدامات بسیار خوب و موثری از سوی این فرماندهی، برای شناسایی و ردیابی سارقان این

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: سارقان مسلح بانک صادرات شعبه کوی علوی اهواز شناسایی شده ، و بزودی دستگیر می شوند.

به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ رحمان موسوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اقدامات بسیار خوب و موثری از سوی این فرماندهی، برای شناسایی و ردیابی سارقان این بانک انجام شده است.

وی با اشاره به بازداشت کردن رییس شعبه این بانک توسط ماموران انتظامی گفت: نیروی انتظامی به رییس این شعبه بانک صادرات مظنون است و باید در مقابل سهل انگاری که داشته پاسخگو باشد.

سرهنگ موسوی بیان داشت: رییس بانک باید به دلایل مختلفی از جمله دلیل سهولت سرقت، و نبود امنیت کافی در بانک،نداشتن نگهبان، سهل انگاری در اطلاع دادن به پلیس ۱۱۰، و بی توجهی به ارایه آموزش در بانک پاسخگو باشد.

وی گفت:توجه ویژه به هشدارهای پلیس در مورد سرقت از بانک و کار گذاشتن سامانه امنیتی به روز در بانک ها، و اطلاع رسانی هر گونه موارد مشکوک از سوی کارکنان و رییس بانک و مردم، درافزایش میزان امنیت در بانک ها بسیار موثر است.

شعبه بانک صادرات کوی علوی اهواز در ۱۶ دی ، توسط سه نفر مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت که به گفته فرمانده انتظامی خوزستان ۱۲۰ میلیون ریال سرقت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر