کد خبر : 7197
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 - 17:33
657 views

خبرنگارن با رئیس سازمان تبلیغات شوشتر دیدار کردند

خبرنگارن با رئیس سازمان تبلیغات شوشتر دیدار کردند

امروز تعدادی از  خبرنگاران و اصحاب رسانه مهمان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان شوشتر بودند، در این دیدار مسئول این سازمان در شوشتر اظهار کرد: عرض تبریک و تهنیت دارم این اعیاد سعید دهه کرامت و همچنین روز دختر را به همه دختران این سزمین تبریک میگویم . به گزارش سفیر شوشتر ، حجت الاسلام سعید علیپور افزود: خبرنگاران عمر خود را صرف اطلاع

امروز تعدادی از  خبرنگاران و اصحاب رسانه مهمان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان شوشتر بودند، در این دیدار مسئول این سازمان در شوشتر اظهار کرد: عرض تبریک و تهنیت دارم این اعیاد سعید دهه کرامت و همچنین روز دختر را به همه دختران این سزمین تبریک میگویم .

به گزارش سفیر شوشتر ، حجت الاسلام سعید علیپور افزود: خبرنگاران عمر خود را صرف اطلاع رسانی می‌کنند، خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس یک نقش بی بدیل نظیر شهید والامقام رهبر که اهل همین استان زر خیر خوزستان و شهید صارمی که اهل استان لرستان است ایفا کردند.

رئیس اداره تبلیغات شوشتر گفت: یاد شهید خبرنگار محمود صارمی را گرامی می‌داریم که در عنفوان جوانی در سال ۱۳۷۷ از جان خویش مایه گذاشت تا ناب‌ترین خبرها به مردم برسد.

این مسئول آگاه بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند همدلی و هم‌زبانی و وحدت را به معنی واقعی کلمه به تصویر بکشند و از این بستر استفاده کامل کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شوشتر به نقش خبری حضرت زینب کبری (س) اشاره کرد و گفت: واقعاً چه زیبا می‌توان الگوی تمام خبرنگاران حضرت زینب (س) باشند، که ایشان خبر رسان واقعه کربلا در کنار امام سجاد (ع) بودند.

در پایان ضمن تاکید و توجه به اینکه امسال منتهی به انتخابات است انتظار می‌رود که خبرنگاران تنور انتخابات را داغ کنند و در کنار این مهم باید امانت‌داری و بی طرفی نیز توجه ویژه شود که این دو خصوصیت از ویژگی های خبرنگاران ارزشی می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر