کد خبر : 6154
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فروردین 1394 - 14:03
610 views

جلسه نماینده مجلس با شورای بخش شعیبیه

جلسه نماینده مجلس با شورای بخش شعیبیه

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند با شورای بخش شعیبیه طی جلسه ای به بررسی مسایل پرداختند. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند،سید محمد سادات ابراهیمی درحاشیه این جلسه اظهار داشتند:تکمیل شهرک صنعتی بخش شعیبیه موجب رونق و توسعه اقتصاد و همچنین افزایش اشغال خواهد

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند با شورای بخش شعیبیه طی جلسه ای به بررسی مسایل پرداختند.سادات

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند،سید محمد سادات ابراهیمی درحاشیه این جلسه اظهار داشتند:تکمیل شهرک صنعتی بخش شعیبیه موجب رونق و توسعه اقتصاد و همچنین افزایش اشغال خواهد شد.

وی افزود: تاکنون گاز رسانی به ۱۲ روستای شعیبیه صورت گرفته است و  به بقیه روستاها در آینده نزدیک گاز رسانی انجام خواهد شد.

نماینده مجالس هشتم و نهم ابراز امیدواری کردند:با بهره برداری از طرح های آبیاری و زهکشی به زمین های کشاورزی در شعیبیه، زمینه های آبادانی این بخش فراهم گردد.

نماینده مردم در خانه ملت تاکید کردند:توجه به آبادانی و توسعه امکانات روستاها و بخش ها باعث آسایش بیشتر مردم خواهد شدکه این خود موجب جلوگیری از پدیده مهاجرت به شهرها میگردد.

در پایان خاطر نشان می شود:در این جلسه اعضای شورای بخش شعیبیه به بیان مسایل و کمبود امکانات و پاره ای دیگر از مشکلات این منطقه پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر