کد خبر : 4598
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 15:27
677 views

تلفن‎های خوزستان هم کد می‌شود/ ۸ رقمی شدن شماره در ۳۰ مهر

تلفن‎های خوزستان هم کد می‌شود/ ۸ رقمی شدن شماره در ۳۰ مهر

در ادامه طرح هم کدسازی تلفن های استانهای کشور، سی ام مهرماه این طرح در استان خوزستان به اجرا درمی آید و با اجرای آن تلفن ثابت در بیست و هفتمین استان مشمول این طرح ، ۸ رقمی می شود. به گزارش سفیر شوشتر، در ادامه اجرای طرح حذف کدهای بین ‌شهری تمام استان‌ها، از

در ادامه طرح هم کدسازی تلفن های استانهای کشور، سی ام مهرماه این طرح در استان خوزستان به اجرا درمی آید و با اجرای آن تلفن ثابت در بیست و هفتمین استان مشمول این طرح ، ۸ رقمی می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، در ادامه اجرای طرح حذف کدهای بین ‌شهری تمام استان‌ها، از چهارشنبه ۳۰مهرماه اجرای این طرح در استان خوزستان آغاز می‌شود.

براساس این طرح کد استان به ۰۶۱ تغییر و تمام شماره تلفن های این استان هشت رقمی خواهد شد.

طرح مذکور در ۱۲۵ مرکز شهری و ۲۳۳ مرکز روستایی در سطح شهرستان های اهواز، باوی، آبادان، اندیمشک، ایذه، باغملک، ماهشهر، هندیجان، بهبهان، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد، هویزه، رامهرمز، رامشیر، هفتگل، شادگان، شوش، شوشتر، امیدیه، گتوند، مسجد سلیمان، اندیکا، لالی، حمیدیه، آغاجاری و کارون صورت می پذیرد .

با اجرای این طرح ، عدد ۳ به شماره های مشترکان مراکز زیرمجموعه ۱,۲SC اهواز شامل شهرستان های اهواز، شوشتر، دشت آزادگان و باوی اضافه می شود، همچنین عدد ۴ به شماره های مشترکان مراکز زیر مجموعه PC دزفول، PCمسجد سلیمان و pc رامهرمز اضافه می شود و نیز عدد ۵ به شماره های مشترکان مراکز زیر مجموعه pc سربندر و pc آبادان و pc بهبهان اضافه می شود.

تعداد خطوط تلفن منصوبه در مراکز شهری ۱۰۰۰ شماره و مراکز روستایی ۲۳۸ هزار شماره و دایری در مراکز شهری ۹۰۲ هزار و در مراکز روستایی ۱۶۲هزار شماره خواهد بود.

همچنین مشترکان می توانند با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات استان خوزستان به آدرس http://www.ict-khz.ir از شماره های جدید اطلاع یابند.

به گزارش مهر، تاکنون این طرح در تهران، البرز، قم، مرکزی، زنجان، سمنان، همدان، قزوین، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خراسان رضوی، اردبیل، گلستان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کردستان، فارس، لرستان، کرمان، خراسان جنوبی، گیلان، بوشهر و هرمزگان اجرایی شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر