کد خبر : 7207
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 7:51
654 views

بزودی شاهد افزایش رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی خواهیم بود

بزودی شاهد افزایش رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی خواهیم بود

تحولات در دانشگاه شوشتر در نظم و انتظام بخشی به امور با جدیت در حال جلو رفتن است. به گزارش سفیر شوشتر ، غفار پور بختیار اظهار کرد: مجموعه آموزشی دانشگاه شوشتر موفق شده است که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پس از تأیید رشته‌ها در پورتال استانی افزایش رشته‌ها به پورتال سازمان مرکزی

تحولات در دانشگاه شوشتر در نظم و انتظام بخشی به امور با جدیت در حال جلو رفتن است.

به گزارش سفیر شوشتر ، غفار پور بختیار اظهار کرد: مجموعه آموزشی دانشگاه شوشتر موفق شده است که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پس از تأیید رشته‌ها در پورتال استانی افزایش رشته‌ها به پورتال سازمان مرکزی برسند .

رئیس دانشگاه آزاد جامع شوشتر افزود: ۱۶ رشته از پرونده های که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی هستند را به وزارت علوم ارسال کرده‌ایم و طبق جلسات متعدد برگزار شده در وزارت علوم و پس از پیگیری‌ها، رشته های واحد شوشتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به حول قوه الهی تصویب می‌شوند.

وی افزود: البته رشته های دیگری که در سازمان مرکزی در حال طی کردن سیکل اداری هستند را باید به دفتر گسترش رشته های وزارت علوم سوق دهیم که به امید خدا در آنجا به‌صورت نهایی تصویب شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: خوش‌بین هستیم که در مهر ماه سال جاری و با شروع ترم جدید تحصیلی رشته هایی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دانشگاه شوشتر افزوده شود.

این استاد تاریخ بیان کرد: علا رقم اینکه در بحث گسترش رشته‌ها کار را با جدیت ادامه می‌دهیم اما چالشی جدی مجموعه کل دانشگاهی آزاد کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند و دانشگاه جامع شوشتر از این قائله مستثنی نیست بحث مربوط به درآمدزایی و بالانس مالی است.

رئیس شورای اداری دانشگاه آزاد واحد شوشتر گفت: با توجه به شاخص های جمعیتی و رقیب های جدی دانشگاه آزاد در بخش جذب دانشجو درآمد پایداری به صورت دائم قابل تصور نیست.

دکتر پور بختیار افزود: این مشکل ما را بران داشت تا به سمت کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد های برویم، در قسمت کاهش هزینه‌ها توفیقاتی داشته‌ایم ولی هزینه‌ها را نمی‌توان از حدی کمتر کرد که در این صورت بخشی دیگر از مجموعه با مشکل مواجه می‌شود در افزایش درآمدها نیز ما به سمت استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه رفته‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد شوشتر گفت: هتل، استخر مجهز، پارکینگ، بوفه، کارگاه‌های آموزشی و سوله های ورزشی مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که می‌توانیم از آنها درآمدهایی داشته باشیم.

پور بختیار در رابطه با استخر گفت: این مجموعه بزرگ ورزشی – تفریحی در شوشتر که بلکه در استان قابل مقایسه نیست که شامل استخر بزرگ‌سالان، استخر خردسالان، سونا و جکوزی که بعد از تعمیرات تأسیسات مجدداً آماده خدمات دهی به علاقه‌مندان است، در همین بخش قراردادهایی با ادارات و سازمان‌های مختلف بسته تا از این رو به افزایش درآمدها کمک کنیم.

رئیس واحد آزاد شوشتر بیان کرد: مجوز هتل دانشگاه شوشتر را هرچه سریع‌تر طبق هماهنگی های انجام شده اخذ می‌کنیم و منتظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی استان هستیم تا بعد از کارشناسی تعداد ستاره های هتل را مشخص کنند که از این پس دانشگاه هم بتواند سهمی در اسکان مسافران و گردشگران که به شوشتر می‌آیند داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

امین۶۹ چهارشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

امیدوارم با سرعت بیشتر در جذب رشته ها گام برداشته شود.چرا که رغبای دانشگاه شوشتر مثل دانشگاه آزاد اهواز و دزفول به صورت در حال جذب رشته های جدید هستن که تا اینجای کار موفق بودن.کافیه یه سری بزنین به دانشگاه های دزفول و اهواز ببین نسبت به شوشتر چقدر شلوغ تر هستن.
البته بنده امید دارم که آقای غفارپور به صورت در حال انجام جذب رشته و دانشجوی جدید هستن.

انتخاب سردبیر