کد خبر : 3881
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 9:35
600 views

برنامه های پیشنهادی فرهنگی هنری ششماهه دوم سال ۹۳ شوشتر اعلام شد

برنامه های پیشنهادی فرهنگی هنری ششماهه دوم سال ۹۳ شوشتر اعلام شد

علی بهرامی از تدوین چشم انداز ششماهه ی دوم سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و ارسال به اداره کل خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه تحرکات بسیار خوشایندی را در بخش های مختلف و در آغازین ماههای مدیریت جدید

علی بهرامی از تدوین چشم انداز ششماهه ی دوم سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و ارسال به اداره کل خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه تحرکات بسیار خوشایندی را در بخش های مختلف و در آغازین ماههای مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهدیم و این ، نوید روزهای مبارکی برای فرهنگ و هنر استان خوزستان می باشد.

ایشان با اشاره به درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ادارات شهرستان مبنی بر ارایه طرح های پیشنهادی فرهنگی هنری و ذکر نوآوری ها در هر بخش گفت: این نگاه ، حاکی از آن است که امور فرهنگی و هنری به سمت هدفمندی و کارشناسی در حرکت است و انجام کارهای غیر ضروری را مانع می گردد.

بهرامی اضافه کرد: همایش خیابان هنر ، جشنواره ی فیلم کوتاه انتفاضه ، جشنواره ی آب و آبشار ، همایش تأثیر هنر در زیباسازی شهری و همایش فرهنگی مردم شناسی گامی به سوی توسعه ؛ از شاخص ترین برنامه هایی است که به تازگی تدوین گردیده و در کنار برنامه های سالهای پیش شهرستان ، قصد اجرایی کردن آنها را داریم.

وی در پایان اظهار کرد: رویکرد، سیاست و برنامه ریزی اداره کل برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به نحوی است که با مشارکت حداکثری مردم شکل گیرد و برنامه های ما نیز به گونه طراحی شده که به این سمت در حرکت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر