باند سرقت در شهرهای شوشتر و گتوند دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری باند سارقان به عنف شهرهای شوشتر و گتوند خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ سید رحمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چندین فقره سرقت به عنف در شهرهای شوشتر و گتوند رخ داد. با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس شهرستان شوش سارقان را که در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه حسین آباد شوش با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این سارقان را دستگیر کردند. سارقان مذکور در بازجویی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در مخفیگاه سارقان سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پراید و نیسان مسروقه کشف شد. این خودروها از شهرستان های شوشتر، دزفول و گتوند سرقت شده بود.

موسوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، اعضای یک باند مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از خارج از استان به شهرستان اندیمشک را داشتند شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی توانستند سه نفر از سوداگران مرگ را در زمان جابه جایی مواد مخدر دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان گفت: دو دستگاه خودرو پژو پارس و آر.دی از سوداگران مرگ توقیف شد. ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۶ کیلو و ۹۵۰ گرم ماده مخدر هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4855

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: