کد خبر : 2450
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 4:52
721 views

باشگاه پینت‌بال شوشتر راه‌اندازی شد

باشگاه پینت‌بال شوشتر راه‌اندازی شد

مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مرکز پینت‌بال شهرداری شوشتر با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد.  به گزارش سفیر شوشتر،غلامعلی شاهمرادیان اظهار کرد: باشگاه پینت بال شهرداری شوشتر با مشارکت ۶۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی در پارک داریون شهر شوشتر راه‌اندازی شده است. وی تاکید کرد: این باشگاه با مشارکت شهرداری شوشتر و

مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مرکز پینت‌بال شهرداری شوشتر با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد. 

به گزارش سفیر شوشتر،غلامعلی شاهمرادیان اظهار کرد: باشگاه پینت بال شهرداری شوشتر با مشارکت ۶۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی در پارک داریون شهر شوشتر راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: این باشگاه با مشارکت شهرداری شوشتر و تامین زمین یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربعی راه‌اندازی شده است و نخستین پروژه مشارکتی با بخش خصوصی در بخش ورزش شهرداری شوشتر به شمار می‌آید.

مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به سایر فعالیت‌ها در بخش ورزش شهرداری شوشتر گفت: در تلاش هستیم تا زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری شوشتر در اسرع وقت راه‌اندازی شود و در این زمینه مقدمات لازم فراهم شده است.

شاهمرادیان افزود: رفع موانع موجود در بخش سرمایه‌گذاری یکی از اولویت‌هایی است که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم و به این دلیل می‌کوشیم تا موانع موجود در اسرع وقت برطرف شود.

وی، ورزش را در سطح شوشتر بسیار مظلوم توصیف کرد و گفت: شهرداری شوشتر باید بخشی از مشکلات ورزش را در سطح شهر شوشتر به دوش بکشد و در این زمینه می‌توان گام‌هایی بلند برداشت.

مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بودجه شهرداری شوشتر در بخش ورزش بسیار محدود است و به این دلیل می‌کوشیم تا اعتبار مورد در این زمینه مدیریت شود تا بتوان بخش بیشتری از مشکلات شهری را در بخش ورزش برطرف کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دوست جمعه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۴۲

باتشکر از سفیر شوشتر که در شناسایی ومعرفی سرمایه گذاری درورزش نگاهی به ورزش شهردارد

دوست شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲:۴۴

خبرنگار محترم باسلام گزارش ورزش ازشهر بیشتر باشد تاورزشکاران دلگرم شوند

انتخاب سردبیر