کد خبر : 5013
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1393 - 14:32
731 views

بازدید اولیه ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خوزستان از مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر

بازدید اولیه ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خوزستان از مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر

مهندس کرم پور: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه کار آفرین از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود. به گزارش سفیر شوشتر، آقای دکتر حسین زاده ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خوزستان به همراه مسئولین عالی رتبه دانشگاه ، طی بازدید اولیه از مرکز آموزش علمی کاربردی آذین

مهندس کرم پور: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه کار آفرین از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، آقای دکتر حسین زاده ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خوزستان به همراه مسئولین عالی رتبه دانشگاه ، طی بازدید اولیه از مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر از نزدیک با مسائل، مشکلات و امکانات این مرکز آشنا و بر نحوه همکاری واحد استانی با این مرکز و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس برنامه ها و راهبردهای وزارت علوم با محوریت فرهنگی، پژوهشی و علمی تأکید کردند.

مهندس کرم پور رﺋیس مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر در اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه کار آفرین از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود ، خداوند متعال را سپاسگزارم که در سایه سار انقلاب اسلامی ، توفیق خدمت گذاری به جوانان فرهیخته ایران اسلامی را در این مرکز علمی به دست آورده ایم.

ایشان در ادامه افزودند: اطمینان دارم کارکنان پرتلاش و اساتید محترم این مرکز، هماهنگ با سیاست های کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی فرصت های جدیدی را در ارائه خدمات آموزشی و پ‍ژوهشی برای دانشجویان ایران اسلامی فراهم خواهند نمود و با تکیه بر یاری پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق تر از گذشته در مسیر اهداف متعالی دانشگاه جامع علمی کاربردی حرکت نموده و شاهد سربلندی ایران اسلامی در تمامی زمینه ها باشیم.

مهندس کرم پور تأکید کرد: دانشگاه و پژوهش دو مقوله جدایی ناپذیر هستند، ضامن توسعه و تعالی یک دانشگاه کارنامه پژوهشی آن دانشگاه است، تحقیقات و پژوهش، باید اثربخش بوده و نتیجه عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

وی افزود:طرح های پژوهشی و تحقیقاتی، زیربنای اقتصاد دانش بنیان و زمینه ساز سرمایه گذاری مطمئن و پایدار است باید تمام تلاش ها در حوزه پژوهش در راستای هم افزایی در تولید علم و تجاری سازی باشد.

 کرم پور با اشاره به امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در این مرکز گفت: با وجود آزمایشگاه های مجهز در مرکز آذین بستر لازم برای استادان، دانشجویان فراهم شده است تا به راحتی به تحقیق و پژوهش بپردازند.

این مقام مسئول بیان داشت : یکی از مهمترین وظایف دانشگاه در کنار رسالت آموزش و پرورش ، پژوهش است. پژوهش روح نوآوری علمی را در دانشگاه زنده نگه داشته و بدون پژوهش و نوآوری ارتقاء‌ کیفی امکانپذیر نیست.

مهندس کرم پور خاطرنشان کرد: مسیر علم آموزی و علم اندوزی در دانشگاهها باید با آموزش و یادگیری مبتنی بر پژوهش همراه باشد. مواجه ساختن دانشجویان با مسائل واقعی جامعه و کمک به آنها برای پژوهش و جستجوی راه حل های مناسب نه تنها آنان را در مسیر صحیح یادگیری قرار می دهد، بلکه مهارت های اساسی تفکر چون شناسایی و تبیین مسائل شیوه جمع آوری و دسته بندی اطلاعات ، زمینه سازی و آزمون فرضیه ها را نیز به آنان می آموزد .

رﺋیس مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر عنوان کرد: این کار فقط با تدوین و اجرای برنامه درسی پژوهش محور میسر است که به حول و قوه ی الهی با همت والای دست اندرکاران و برنامه ریزان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور این امر محقق شده است.

مهندس کرم پور رﺋیس مرکز آموزش علمی کاربردی آذین شوشتر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی و رهنمودهای ایشان اظهار امیدواری کردند ، با تعامل و همکاری و بهره گیری از  واحد استانی چشم انداز خوبی برای توسعه این مرکز خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر