کد خبر : 3338
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 8:14
694 views

بازار ماهی فروشان شوشتر بار دیگر پلمپ شد

بازار ماهی فروشان شوشتر بار دیگر پلمپ شد

بازار ماهی فروشان شوشتر برای دومین بار در سال‌جاری به دستور دادستان شهرستان شوشتر پلمپ شد.  به گزارش سفیر شوشتر، ظهر امروز به دستور دادستان شهرستان شوشتر، بازار ماهی‌فروشان این شهرستان به دلیلی عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد. بر این اساس، کسبه بازار ماهی فروشان شوشتر در موارد متعددی با اخطار و هشدار نهادهای

بازار ماهی فروشان شوشتر برای دومین بار در سال‌جاری به دستور دادستان شهرستان شوشتر پلمپ شد. 

به گزارش سفیر شوشتر، ظهر امروز به دستور دادستان شهرستان شوشتر، بازار ماهی‌فروشان این شهرستان به دلیلی عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد.

بر این اساس، کسبه بازار ماهی فروشان شوشتر در موارد متعددی با اخطار و هشدار نهادهای متولی روبه رو شده‌اند؛ هر بار نیز کسبه با دادن تعهداتی که هیچ وقت اجرایی نشد از زیر بار پلمپ واحد تجاری رها شدند ولی این بار دادستان شوشتر دستور پلمپ واحدهای تجاری را صادر کرد.

بر این اساس در سال گذشته نیز دو بار بازار ماهی فروشان شوشتر پلمپ شده است ولی آنچه در این بین مشخص است آن است که پلمپ این بازار چاره کار نیست و باید این بازار از محل کنونی جابجا شود و مشکلات اساسی مانند فاضلاب، تاسیسات و زیرساخت‌های مورد نیاز در محل جدید تامین شود.

در ۱۰ سال گذشته بارها در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر در این زمینه تصمیم‌گیری شده است ولی هنوز تصمیمات به مرحله اجرا نرسیده است.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر