امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته ۲ کشوری در شوشتر ، با نام ماهان شوشتر/+تصاویر

امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته ۲ در شوشتر ، بعد از بیست سال یک اتفاق نادر ورزشی در شهرستان شوشتر افتاده که البته این اتفاق با کمک خیرین شوشتر بوده است.

به گزارش سفیر شوشتر در حاشیه اولین نشست اعضای هیئت مدیره تیم ماهان شوشتر ، نماینده شوشتر و گتوند گفت : بعد از بیست سال یک اتفاق نادر ورزشی در شهرستان شوشتر افتاده که البته این اتفاق با کمک خیرین شوشتر بوده است. آقای پور سعید و شاهمراد از اعضای هیئت مدیره تیم البدر هرمزگان بودند که با تلاشی که صورت گرفت توانستند که این امتیاز این را به شوشتر بیاورند.

وی اشاره کرد: یک سری کار های اداری و روال قانونی بوده که میبایست حتما طی می شد ، جلسه ای با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در تهران داشتیم که خوشبختانه ایشان کارهای ورود تیم ماهان شوشتر را به لیگ دسته ۲ کشور را انجام دادند ، صحبتهایی با جناب آقای مهندس تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال انجام شد که ایشان بحمدالله همکاری لازم را داشتند.

وی در پاسخ سوال سطح آماده سازی امکانات برای تیم ماهان شوشتر جواب داد : کار به مرحله ای رسیده که سایر زیر ساخت ها برای شرکت این تیم در لیگ کشوری باید فراهم بشه ، امروز جلسه ای با حضور فرماندار ، شهردار ، هیئت مدیره و مالکان این تیم تشکیل شد و خوشبختانه همه اعضای این جلسه متفق القول بودند که تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات بگذارند انتظار هم همین است.

IMG_3067IMG_3069 IMG_3043IMG_3044 IMG_3045IMG_3046 IMG_3047

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4716

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: