کد خبر : 3942
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 7:11
557 views

افتتاح ۶ پروژه هفته دولت در شوشتر

افتتاح ۶ پروژه هفته دولت در شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، فرج‌الله خبیر امروز از افتتاح ۶ پروژه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بهره برداری از پارک‌ها، روشنایی معابر و آسفالت بخش میان آب و روستای حاج منعم، واگذاری واحدهای مسکونی بهزیستی، افتتاح پروژه برق رسانی تعاونی مسکن فرهنگیان، راه اندازی نخستین

به گزارش سفیر شوشتر، فرج‌الله خبیر امروز از افتتاح ۶ پروژه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بهره برداری از پارک‌ها، روشنایی معابر و آسفالت بخش میان آب و روستای حاج منعم، واگذاری واحدهای مسکونی بهزیستی، افتتاح پروژه برق رسانی تعاونی مسکن فرهنگیان، راه اندازی نخستین مرکز مشاوره ژنتیک در استان و… است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های روستایی که با حمایت‌های فرماندار شوشتر انجام شده باعث ارتقای سطح روستاها در حد مطلوبی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: این اقدامات باعث پیشرفت روستاها می‌شود و امید می‌رود شاهد کم شدن فاصله شهر و روستاها بوده و تمایل مردم به ماندن در روستا افزایش پیدا کند.

خبیر در رابطه با پروژه عظیم سازمان بهزیستی در استان خوزستان عنوان کرد: پروژه ۲۹۸ واحدی سازمان بهزیستی به دلیل اینکه بیشترین واحد مسکونی آن در شوشتر بود به مرکزیت این شهرستان افتتاح شده که جای تشکر از همه مسئولان بهزیستی استان و شهرستان‌ها دارد.

وی ادامه داد: راه اندازی نخستین مرکز مشاوره ژنتیک در شوشتر کار خوب و شایسته تقدیر بوده و امیدواریم این موضوع آغازی برای راه اندازی مراکز اینچنینی در شهرستان‌های دیگر باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت معلولیت‌ها در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان با معلولیت‌های بسیاری مواجه هستیم که نتیجه ازدواج‌های بدون مطالعه است.

وی در پایان افزود: امیدواریم با افزایش مراکز مشاوره ژنتیک، زوج‌های جوان قبل از ازدواج بتوانند با بسیاری از مسائل که نیاز است آشنایی پیدا کنند تا شاهد کمترین آمار معلولان در استان باشیم.

IMG_0040 IMG_0042 Copy of IMG_0021

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر