کد خبر : 3580
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 6:28
623 views

از پروژه‌های راه مسجدسلیمان چه خبر؟

از پروژه‌های راه مسجدسلیمان چه خبر؟

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است. به گزارش سفیر شوشتر، علی عیدی‌وندی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده و حذف نقاط حادثه‌خیز،

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است.

به گزارش سفیر شوشتر، علی عیدی‌وندی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده و حذف نقاط حادثه‌خیز، کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات رخ به رخ از مزیت‌های این اقدام است.

وی افزود: همچنین در برنامه است که مسیر سه‌راهی شوشتر تا روستای آبگاه به طول چهار کیلومتر و از پل تنگه سه تا روستای بتوند به طول چهار کیلومتر در محور مسجدسلیمان – اهواز چهار خطه شود. اگر این دو پروژه اجرایی شود طول مسیر چهار خطه شده در محور مسجدسلیمان – اهواز به ۲۰ کیلومتر می‌رسد.

عیدی‌وندی تصریح‌کرد: احداث روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان – هفتکل به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این پروژه تکمیل شود.

وی ادامه‌داد: تکمیل پل ۳۰ مایلی در مسیر مسجدسلیمان – هفتکل به طول ۱۰۰ متر از دیگر پروژه‌های این مسیر است که شاید تا یک‌ماه آینده به مناقصه برود. این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار مورد نیاز برای آن ۳.۵ میلیارد تومان است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: احداث جاده خروجی پل تمبی به طول ۸۸۰ متر از دیگر پروژه‌های مسیر مسجدسلیمان – هفتکل است که در حال حاضر در حال خاک‌برداری آن هستیم و تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر