کد خبر : 6658
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 5:28
618 views

ارتش یمن: گفته بودیم که صبر ما حد و مرزی دارد؛ باید به سعودی ها پاسخ می دادیم / هدف ما آزاد کردن مسجدالحرام است

ارتش یمن: گفته بودیم که صبر ما حد و مرزی دارد؛ باید به سعودی ها پاسخ می دادیم / هدف ما آزاد کردن مسجدالحرام است

سخنگوی ارتش یمن، به عربستان سعودی هشدار داد حملات نیروهای مسلح یمن و کمیته های مردی به پایگاه های نظامی سعودی ادامه پیدا خواهد کرد. سرتیپ شرق لقمان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره، درباره عملیات امروز نیروهای ارتش یمن در حمله به پاسگاه های مرزی عربستان سعودی گفت: ما از همان ابتدا به آنها

۹۲۲۷۸_۶۶۰

سخنگوی ارتش یمن، به عربستان سعودی هشدار داد حملات نیروهای مسلح یمن و کمیته های مردی به پایگاه های نظامی سعودی ادامه پیدا خواهد کرد.

سرتیپ شرق لقمان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره، درباره عملیات امروز نیروهای ارتش یمن در حمله به پاسگاه های مرزی عربستان سعودی گفت: ما از همان ابتدا به آنها گفتیم که صبر ما حد و مرزی دارد و صبر ما بی پایان نیست. ما حملات و مشکل آفرینی های آنها را تحمل کردیم. آنها خونهای ما را بر زمین ریختند و خانه های ما را ویران کردند. آنها هیچ حد و مرزی را نگه نداشتند و نیروهای مسلح ما و کمیته های مردمی باید به این حملات پاسخ می دادند.

لقمان افزود: ما به عربستان هشدار می دهیم که این حملات فقط سرآغاز پاسخ ما به جنایت های آنها بود و ادامه خواهد داشت. ملت یمن ملت خدادوستی است و خدا هم به آن کمک می کند. ما بر ظلم آنها صبر کردیم و خداوند به مظلومان یاری می رساند. خدا به ما وعده پیروزی داده است.

وی خاطر نشان کرد: ما با پشتیبانی الهی و آنها با حمایت آمریکا و صهیونیسم جهانی عمل می کنند. ما به همین علت از پیروی اطمینان داریم. ما پیروزی را برای خود نزدیک می دانیم. با وجود همه حملات هوایی متجاوزان و با وجود حمایت های آمریکا از آنها، نیروهای مسلح یمن برای دستیابی به پیروزی توانمند هستند. آنها یمن را به میدانی برای آزمایش تسلیحات آمریکا تبدیل کرده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره پیروزی ها در جنگ با نیروهای القاعده و شبه نظامیان حزب اصلاح در داخل یمن گفت: حمایت از القاعده در یمن یکی دیگر از ابعاد توطئه علیه کشور ماست. آنها به نام دین از اعضای القاعده که هیچ ارتباطی به دین اسلام ندارند، حمایت می کنند. آنها به نام دین زنان و کودکان را می کشند و خانه ها و بیمارستان ها را ویران می کنند. القاعده، داعش و حامیان آنها در یمن چیزی جز بازوهای صهیونیسم جهانی با همکاری آمریکایی- سعودی نیستند. امروز ثابت شده است که رژیم سعودی بخشی از صهیونیسم جهانی است. ما امیدواریم خدا به ما برای کوتاه کردن دست متجاوزان کمک کند. ما از همه ملت یمن می خواهیم تا از نیروهای مسلح حمایت کنند و از حامیان تکفیریها دوری بجویند.

شرف لقمان گفت: هر کسی در برابر این تجاوزگری ایستادگی نکند، خائن است. بخشی از خاک یمن از سال های گذشته در اشغال سعودیهاست و ما ممکن است برای آزادسازی این مناطق تلاش کنیم. معادل یک سوم خاک یمن، هم اکنون در مناطق جیزان و العسیر در اشغال عربستان است که به دویست هزار کیلومتر مربع می رسد و هدف ما در آینده نزدیک آزادسازی این مناطق است. هدف بلندمدت ما هم یاری رساندن به دین الهی با آزادی مسجد الاقصی پس از آزادسازی مسجد الحرام از دست صهیونیسم جهانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر