کد خبر : 8218
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 15:22
645 views

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر جزو اداره‌های برتر استان شناخته شد

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر جزو اداره‌های برتر استان شناخته شد

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر امروز در حاشیه نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان وزارت کشور خوشبختانه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر جزو اداره‌های برتر استان شناخته شد که این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی رئیس اداره و کارکنان زیر مجموعه است. وی با بیان اینکه

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر امروز در حاشیه نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان وزارت کشور خوشبختانه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر جزو اداره‌های برتر استان شناخته شد که این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی رئیس اداره و کارکنان زیر مجموعه است.

وی با بیان اینکه سرانه زیربنا در شهرستان شوشتر نسبت به کل استان کمتر است، افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از کتابخانه شهرک اندیشه و شهرگوریه در نیمه نخست سال‌جاری، زیر بنا و سرانه مطالعه در این شهرستان افزایش پیدا کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به مشکلات کتابخانه حکیم وفایی تصریح کرد: این کتابخانه به‌دلیل فرسوده بودن ساختمان و احتمال خطرات جانی به‌طور موقت تعطیل شده و در تلاش هستیم که با انعقاد توافق‌نامه‌ای با اداره پست شهرستان، ساختمان جدیدی برای آن در نظر بگیریم.

سپهر در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر از نظر تمدن و معنویت جایگاهی جهانی دارد که توجه به مسائل فرهنگی آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر