کد خبر : 604
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1392 - 13:14
640 views

آموزش و پرورش تاثیرگذار‌ترین نهاد در تربیت نیروی انسانی است

آموزش و پرورش تاثیرگذار‌ترین نهاد در تربیت نیروی انسانی است

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفتند: آموزش و پرورش تاثیر‌گذار‌ترین نهاد در تربیت نیروی انسانی است.  سفیر شوشتر: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با حضور در جمع معلمان و دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان طلایه داران شهرستان شوشتر اظهار داشتند: در هر کشوری نیروی انسانی اصلی‌ترین

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفتند: آموزش و پرورش تاثیر‌گذار‌ترین نهاد در تربیت نیروی انسانی است.

 سفیر شوشتر:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با حضور در جمع معلمان و دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان طلایه داران شهرستان شوشتر اظهار داشتند: در هر کشوری نیروی انسانی اصلی‌ترین عامل پیشرفت آن کشور در عرصه‌های مختلف است که این وظیفه در کشور ما به عهده آموزش و پرورش است.

ایشان افزودند: وجود مراکز علمی استعدادهای درخشان در شهرستان موجب ارتقای علمی و فرهنگی و نیز موفقیت بیشتر دانش‌آموزان در المپیادهای علمی و جشنواره‌های متعدد می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه به مشکلات موجود در سطح مدارس اشاره کردند و ابراز داشتند: متأسفانه برخی مدارس شهرستان های شوشتر و گتوند با مشکلات عدیده‌ای نظیر کمبود آب آشامیدنی و امکانات بهداشتی مواجه هستند که از مسئولین تقاضا داریم نسبت به رفع مشکلات این مدارس اقدام کنند تا دانش‌آموزان ما بدون نگرانی و هیچ دغدغه‌ای به تحصیل خود ادامه دهند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی همچنین بیان داشتند: به عقیده بسیاری از کارشناسان شاید آموزش خیلی سخت نباشد، اما آن چه کار معلمی را سخت و پرمشقت می‌کند، ایجاد فضای آموزش و یافتن شیوه‌های مناسب برای جلب و جذب دانش‌آموزان است.

نماینده مجالس هشتم و نهم تاکید کردند: معلمان همیشه تمام تلاش خود را به منظور موفقیت هر چه بیشتر دانش‌آموزان انجام می‌دهند و کار معلمی تنها یک شغل نیست، زیرا با فکر و ذهن و روح افراد ارتباط دارد.

ایشان در پایان با اشاره به گفت وگوهای سازنده هسته ای ایران و ۱+۵ گفتند: ورود تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به این مذاکرات بسیار خوب بود و باعث شد تا افکار عمومی جهان، به این مهم پی ببرند که ایران در پی تعامل سازنده با نظام بین المللی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر